Ny strikkecafe…

En ny strikkecafé starter i Verdenskulturcenterets café næste torsdag d. 27 september.Adressen er Nørre Alle 7, 2200 København N (lige rundt om hjørnet fra Sankt Hans Torv)

Der kan købes kaffe/the og kage til absolut rimelig pris i caféen, og kommer man tidligt nok, kan der også købes aftensmad (se caféens menukort)

Strikkecaféen er fra 19-22, eller som det passer den enkelte.

Det er gratis og absolut uforpligtende – altså ingen tilmelding påkrævet.

Strikkecaféen er åben for enhver, som har lyst til at tage sit strikketøj (el. andet håndarbejde) med i byen, for at sludre med og inspireres af andre.

Det er ikke muligt at lave fremtidige datoer helt regelmæssige, da caféen jo også har andre arrangementer, men en række datoer er fastlagte de næste par måneder frem:

torsdag d. 27 sept

torsdag d. 4. okt.

torsdag d. 18 okt.

torsdag d. 25.okt.

torsdag d. 8 nov.

Strikkecaféen har fået sin egen e-mail adress: strikkecafevkc@gmail.com

For praktiske spørgsmål ang. stedet, kontakt Verdenskulturcentret.

Der er gjort tanker om i fremtiden evt. at invitere designere, strikkebogsforfattere eller garnbutikker til at komme og fortælle om deres arbejde /produkter. Men lad os nu først se om der kommer nogen strikkere 🙂

– Jeanette

PS: Det svinger lidt, hvor meget af det som ændres i denne blogs layout og indhold, som også reelt bevares og kan ses timer senere. Indlæggene på bloggen lader dog til at være uforstyrrede, så derfor skriver jeg her, noget af alt det som skulle fremgå af kolonnen i højre side og fanerne foroven.

4 Responses to “Ny strikkecafe…”


  1. 1 Linda september 19, 2007 kl. 5:12 am

    Hurra, hvor dejligt at du har sat det i sving! Jeg glæder mig til næste torsdag :o)
    mvh Linda

  2. 2 Marie-Katrine september 19, 2007 kl. 4:34 pm

    Hejsa!!
    hvor er det et fedt initiativ!!
    Jeg kan desværre ikke d 27, da jeg skal opereres i hånden dagen før og ikke må bruge hånden i ugen efter operationen (ihhh jeg får nok strikk-abstinenser!!!)
    Men jeg har skrevet de andre dage i kalenderen og vil planlægge uden om så mange som muligt så jeg kan komme!!
    Mange hilsner Marie-Katrine fra Webstrik
    P.S. Synes også at det er fedt at I gør det om aften så os der arbejder fuldtid og til efter kl 15 også kan være med! :o)

  3. 3 Bente september 20, 2007 kl. 2:52 pm

    Glæder mig til vi ses næste torsdag 🙂 Håber der kommer rigtig mange strikkeglade. Jeg regner med at spise i cafeen – håber nogle vil gøre mig selskab. Vi ses

  4. 4 lottebm september 24, 2007 kl. 12:25 pm

    hej, har kørt forbi mange gange – og din blog har givet mig lyst til at komme indenfor. Tager strikketøjet med og håber også der er planer om at lave en hæklecafe!!!


Skriv et svar

Datoer der strikkes…

hvis ikke andet er nævnt, torsdage i ulige uger (fra ca. 19-22), dvs:

25 september
9 oktober
23 oktober
6 november
20 november
4 december
18 december
...


