Strik i morgen – d. 15 maj

håber vi ses 🙂

3 Responses to “Strik i morgen – d. 15 maj”


  1. 1 Nanna maj 19, 2008 kl. 10:32 am

    Tak for sidst det var hyggeligt. Jeg har lagt et par billeder på min blog…

    Kh Nanna

  2. 2 Pia juni 12, 2008 kl. 2:41 pm

    Hej med dig/jer
    jeg er en glad strikker/hækler, der savner nogen at dele min glæde med. (Nøj, det lyder som en kontaktannonce, men det er det vel også?!) jeg er godt nok ikke så gammel (18 år), men da jeg flytter til sjælland om tre uger, vil jeg hører om jeg er velkommen hos jer? og hvis jeg er, hvad tid i mødes, de der torsdage i lige uger.
    Venlig hilsen
    Pia

  3. 3 Pia Toft september 18, 2008 kl. 10:53 am

    Hejsa,
    Vil lige høre om strik caféen i Verdenskulturcentret er stoppet eller hva’ ???
    Ved godt, at jeg ikke er den allerflittigste gæst, men nu havde jeg altså lige lyst til at tage til Kbh i aften 🙂
    Mange strikkehilsener fra Malmö
    PiaT


Skriv et svar

Datoer der strikkes…

hvis ikke andet er nævnt, torsdage i ulige uger (fra ca. 19-22), dvs:

25 september
9 oktober
23 oktober
6 november
20 november
4 december
18 december
...


